Specjalista ds. obsługi klienta

Specjalista ds. obsługi klienta

Mieścisko

Obowiązki

• Udział w pozyskiwaniu nowych oraz obsługa bieżących klientów,

• Budowanie i rozwijanie relacji z klientami,

• Asystowanie w przygotowywaniu ofert,

• Udział w procesie wdrożeń nowych projektów

Wymagania

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego – warunek konieczny

  • Znajomość języka niemieckiego – mile widziana

  • Wysokie kompetencje interpersonalne oraz łatwość w nawiązywaniu kontaktów,

  • Skrupulatność oraz dobra organizacja pracy,

  • Znajomość pakietu MS Office,

  • Doświadczenie zawodowe nie jest wymagane

Oferujemy

• Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,

• Interesującą pracę nad międzynarodowymi projektami,

• Możliwość rozwoju zawodowego,

• Merytoryczne wsparcie oraz zdobycie doświadczenia zawodowego,

• Niezbędne narzędzia pracy

• Dofinansowanie do posiłków

 

Aplikuj na Diese E-Mail-Adresse ist vor Spambots geschützt! Zur Anzeige muss JavaScript eingeschaltet sein!

 

Prosimy o dopisanie klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)